středa 3. ledna 2007

Bardwell Park



Martin mi navrhl návštěvu Bardwell Parku, kde si prý můžem trochu zalozit a zároveň si tam pak udělat nějaký papání po lezení. Nevím, jestli jsem ve svém blogu podotkl, jak moc mají Australané rádi barbeque. Dokonce tak, že si tu staví speciální kurty pro tuto "poživačnou" činnost a tato zařízení jsou ve většině případech na elektřinu a zdarma.
Vzali jsme s sebou Lumíra, kterého znám ze školy a který se mnou momentálně sdílí jeden pokojík, aby se také přiučil něčemu z lezení. Je to totiž teprve začátečník - jeden z dalších v řadě, které jsem tu stačil k lezení zlanařit;) (Opravdu to lidi dělaj dobrovolně! Nikoho jsem bít nemusel!;)...)

Lezení tu bylo opravdu jen tak trochu. Krátké cesty a bylo jich jen pár. Ale za to některé byly pěkně bouldrovaté! No, každopádně se mi to líbilo. Lepší než drátem do oka, že?;) A když prostě není dost času odcestovat do Blůček... co si přát jiného.


Bárbíčko se zadařilo! Dojídali jsme sice už za úplné tmy, ale po lezení a vyprázdnění žaludků všem chutnalo.

Žádné komentáře: