úterý 3. října 2006

15/09/06 resume II.dil

A mame tu poledni pauzu. Ja a Matt sedime vpravo vzadu (musel jsem tam stihnout dobehnout do deseti sekund, nez nas cvakne fotak!). Na strese je opravdu prima.
V pravo uz je po sichte. Prevlikarnu a uschovnu veci jsme si udelali z mistnosti, kde jsou hejblatka na vyrobu prijemneho vzduchu uvnitr budov - Airconditions;)

Vzhledem k tomu, ze je patek a my dokoncili myti tohodle objektu a v pondeli budem jinde (Darling Park - fotecky urcite nejaky prilozim;)), prenasime nase "nadobicko" alias gears. Cestou potkavame svatebcany a samozrejme se pak jeste stavujeme s Mattem na jedno zdravotni (no a samozrejme nezustalo jen u jednoho;)).

V barecku se k nam pripojila Martina, se kterou jsem mel sraz po hrozne dlouhe dobe. A asi i naposledy tady v Australii. Doufam, ze se jeste nekdy uvidime v Cechach!
Pred osmou hodinou vecerni jsme se rozesli, Matt jel se mnou jeste kus metrem na Bondi Junction - bydli jen kousek v Bellevue Hills, a ja se pak presunul k Busarovic se kterymi jsem mel sraz. Fotecka je porizena pred jejich barackem s vyhledem na autobus, kterym jsem dorazil.
Tady uz jim zvonim na poplach, aby uz mi konecne otevreli a nalili mi kus dobryho piti!/;)

No a jak uz to tak vetsinou dopada, prespal jsem;) a na posledni fotce muzete videt velmi brzkou ranni stanici Redfern s jejimi nadhernymi cervenymi strechami...

Tak co, uzili jste si ten den stejne jako ja? ;))

Žádné komentáře: