úterý 26. února 2008

Warrumbungle - den čtvrtý

Další den mě probudilo sluníčko už v sedm ráno. A byl jsem za to moooc rád. Když jsem vystrčil hlavu ze stanu, naskytl se mi takovýhle výhled...

Středem kempu se procházeli divocí Emu. Lovec Pampalini byl ve mě probuzen:) A podívejte na ty trofeje!



No a po snídani se konečně dostalo i ke kýženému lezení!

V infocentru jsme si koupili průvodce (který byl už však pěkných pár let starý - mysli tím obsahově - a chyběli podrobnější mapky, takže byl také celkem k ničemu. Ale jak se říká, lepší než drátem do oka, že?) a po snídani vyrazili na doporučené místo u Blackamn campu. Stěnka to byla celkem zajímavá, prakticky opět celá bez navrtaného jištění, takže na řadu přišly frendy a vklíněnce, ale zalezli jsme si dosyta;)



Večer jsme si pak u pivečka zahráli pantomimu. Jeden pošeptal druhému jakoukoliv složeninu několika slov - třeba "smrdutý skunk" - a ostatní hádali.
Jo a ještě musím dodat k té fotce napravo - všimli jste si tý nádherný žlutý káry? Tak ta byla na chvíli naše;) Autíčko nám totiž trochu kolabovalo, tak jsme ho nechali u pana doktora, aby se nám na něj podíval. Touhle dobou už je opět zdravé a spolehlivě nás vozí na námi určená místa;) ...ťuk, ťuk na dřevo...


Žádné komentáře: